Vragen

Hoe vaak komen jullie langs?
Dat bepaalt u helemaal zelf. U kunt bij ons kiezen voor de volgende regelmaten: elke maand of om de maand. Dit is overigens op ieder moment aan te passen.
Hoe weet ik wanneer jullie langskomen?
Na akkoord wordt uw pand op onze lijst geplaatst. Wij werken volgens een vaste rooster en komen elke maand in de zelfde weekperiode bij u langs. U hoeft niet aanwezig te zijn. Nadat onze medewerkers uw ramen hebben gezeemd laten zij ook een geweestkaartje achter in uw brievenbus.
Moet ik aanwezig zijn wanneer jullie langskomen?
Wanneer wij zelfstandig rondom uw pand kunnen komen hoeft u niet aanwezig te zijn. Schuttingdeuren, hekken, etc. kunt u de dag van de bewassing onafgesloten laten zodat wij aan het werk kunnen.
Ik zou graag willen dat jullie eenmalig bij mij de ramen komen wassen, is dat mogelijk?
Dat is helaas niet mogelijk.
Ik ben erg ontevreden over mijn huidige glazenwasser, kunnen jullie zijn werk overnemen?
Ja, dat kunnen wij. Alles wat je hoeft te doen is aanmelden via het online offerteformulier of bel met een van onze medewerkers.
Ik wil gebruik maken van jullie diensten, wat moet ik doen?
U kunt op de offertepagina van onze website het offerteformulier invullen of met uw eigen mailprogramma ons een mail sturen naar info@kesko.nl. Op de contactpagina vindt u tevens ons telefoonnummer. Wanneer u contact met ons opneemt kunnen we alles aan u uitleggen en eventueel direct afspraken maken.
Ik heb nog andere vragen, hoe kan ik jullie bereiken?
Gebruik onze contactformulier of mail naar info@kesko.nl of bel naar 06- 46 22 39 65